Kod EAN: 6972551890017

Latarka Speras E1

wysyłka do 24 godzin
179,00 
Udostępnij

Latarka Speras E1

Akumulatorowa latarka LED SPERAS E1 (SPERAS E1) to kompaktowe źródło światła, które jest proste w obsłudze. Jej cechą charakterystyczną jest mocne źródło światła oraz solidne materiały użyte do jej wykonania. W efekcie czego wykonano poręczną latarkę EDC mieszczącą się do każdej nerki czy ładownicy przy kamizelce taktycznej. Ta mała latarka doceniana jest przez fanów militariów, bushcraftu i wszelkich aktywności w outdoorze.

Jak wykonana jest latarka Speras E1?

Do wytworzenia latarki Speras E1 użyto specjalnego materiału, jakim jest wzmacniane aluminium lotnicze premium typu III. Jest ono anodyzowane na kolor czarny w celu zabezpieczenia latarki przed utlenianiem. Co istotne, to tubus latarki i jej kształt jest frezowany na obrabiarkach CNC, dzięki czemu konstrukcja jest trwalsza niż z odlewu. Potwierdza to fakt, iż model Speras E1 jest odporny na upadki z wysokości nawet 2 metrów! Dodatkowo frezowanie pozwoliło uzyskać karbowaną powierzchnię na tubusie, a to przekłada się na pewny chwyt i zapobiega to wyślizgnięciu się z ręki.

Wodoodporna latarka LED

Ta mała latarka spełnia normy wodoszczelności IPX8 co oznacza, że zastosowano ochronę przed skutkami ciągłego zanurzenia w wodzie na głębokość większą niż 1 metr. Zawdzięcza to bardzo dokładnie wykonanymi elementom oraz uszczelniającemu o-ringowi. W przypadku jego uszkodzenia w zestawie znajduje się dodatkowa uszczelka. Speras E1 to smukła, konkretna latarka ze zintegrowaną obudową, która ma za zadanie chronić źródło światła, jakim jest dioda LED CREE XPG3.

Latarka LED Speras E1 i jej parametry

Model latarki LED Speras E1 to latarka najczęściej wybierana do ekwipunku EDC. Zawdzięcza to swoim wymiarom, tj. 122,9 x 26,1 mm. Przy tak małej średnicy można było zastosować tylko jedną diodę, ale bardzo mocną. Strumień światła osiąga stabilną wartość 500 lumenów i utrzymuje się przez ponad 3 godziny, gdzie u konkurencji to średnio 3 minuty a później spada co najmniej o połowę. Latarka LED, którą przedstawiamy zasilana jest poprzez akumulator 18650 o pojemności 2600 mAh, który jest w zestawie. Alternatywnie można użyć 2 baterii CR123A. Ciekawostką jest, że można go ładować przez kabel USB bezpośrednio z komputera. Mało, który producent może poszczycić się takimi akumulatorami, a w naszych latarkach masz je w zestawie!

Funkcje latarki LED Speras E1

  • Stabilny strumień światła 500 lm;
  • Smukły i bezpieczny chwyt;
  • Akcesoria do ładowania akumulatora;
  • Akumulator ładowany przez kabelek mikro USB
zezwolenie nie jest wymagane
gwarancja (m-cy) 60
źródło światła dioda LED CREE XPG3
maksymalny czas działania (h) 3,2
maksymalny strumień światła (lm) 500
maksymalny zasięg świecenia (m) 170
ilość trybów pracy 1
przełącznik trybów przełącznik tylny
rodzaj latarki ręczna
przeznaczenie edc, ogólne, outdoor, survival, taktyczne
wodoodporność tak
rodzaj zasilania bateria
pasująca bateria 1 x 18650, 2 x CR123A
sposób ładowania szybkie ładowanie mikro USB
napięcie (V) 3-4,2
długość całkowita (mm) 122,9
średnica głowicy (mm) 26,1
średnica tubusa (mm) 26,1
materiał tubusa utwardzane aluminium lotnicze
kolor wykończenia czarny
obiektyw utwardzone ultra-przezroczyste szkło
powłoka antyrefleksyjna odporna na ścieranie powłoka AR
reflektor gładki
w zestawie akumulator, klips, o-ringi, smycz

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia

  3. (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres sklep@norica.pl). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (pobierz wzór), co znacznie przyśpieszy cały proces.

  4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

  5. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  6. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

  7. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  8. Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k., ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  9. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

  10. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  11. Prosimy także o przesłanie wraz z towarem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu.


REKLAMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI

  1. Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.

  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres sklep@norica.pl.

  3. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

  4. Sklep nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

  5. Prezentowane produkty to wyselekcjonowany sprzęt sprawdzonych producentów, którzy je starannie projektują i produkują. Towar jest testowany na różne sposoby. Producent gwarantuje skuteczne działanie i niezawodność w swojej klasie lub zgodnie z uzyskanymi certyfikatami. Jednak jeśli produkt będzie źle dopasowany nie wyklucza możliwości uszkodzeń ciała. Przed użyciem konieczne jest dopasowanie produktu do sytuacji i indywidualnych predyspozycji posiadacza. Właściwości ochronne i konstrukcyjne mogą ulec zmianie poprzez niewłaściwe użytkowanie lub złą konserwację produktu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszczerbki zdrowia wynikające ze złego dopasowania i użytkowania produktu.

  6. Prosimy o zwracanie produktów na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k.,  ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice, można skorzystać z formularza (pobierz wzór).


REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Sklep podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k., ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice, mailowo pod adresem sklep@norica.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.

  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

  5. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Realizacja i wysyłka zamówień odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Każda przesyłka jest ubezpieczona.

Koszty dostawy:

  • odbiór osobisty w salonie firmowym: 0 pln
  • paczkomat InPost: 12 pln
  • kurier GLS: 15 pln
  • kurier GLS pobranie: 25 pln
  • wysyłka zagraniczna jest NIEMOŻLIWA

 

Aż 95% przesyłek w obszarze Polski trafia do klientów następnego dnia po przekazaniu zamówienia kurierowi. Ze względów na satysfakcję naszych klientów nie wysyłamy przesyłek Pocztą Polską.

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię