Kod EAN: 6972551890079

Latarka Speras E2R

wysyłka do 24 godzin
329,00 
Udostępnij

Latarka Speras E2R

Akumulatorowa latarka LED SPERAS E2R (SPERAS E2R) to w pełni taktyczna latarka do zadań specjalnych. Zaawansowane źródło światła, w którym zastosowano autorski tryb zmiany ustawień. Jej cechą charakterystyczną jest pojemny akumulator  oraz solidne materiały użyte do jej wykonania. W wyniku tych zabiegów otrzymujemy niezawodną latarkę LED.

Latarka taktyczna Speras E2R i jej budowa

Do wytworzenia latarki Speras E2R użyto specjalnego materiału, jakim jest wzmacniane aluminium lotnicze premium typu III. Jest ono anodyzowane na kolor czarny w celu zabezpieczenia latarki przed utlenianiem. Co istotne, to tubus latarki i jej kształt jest frezowany na obrabiarkach CNC, dzięki czemu konstrukcja jest trwalsza niż z odlewu. Potwierdza to fakt, iż model Speras E2R jest odporny na upadki z wysokości nawet 2 metrów! Co więcej, frezowanie pozwoliło uzyskać karbowaną powierzchnię na tubusie, a to przekłada się na pewny chwyt i zapobiega to wyślizgnięciu się z ręki.

Wodoodporna latarka LED

Ta niewielka latarka taktyczna spełnia normy wodoszczelności IPX8 co oznacza, że zastosowano ochronę przed skutkami ciągłego zanurzenia w wodzie na głębokość do 2 metrów. Zawdzięcza to bardzo dokładnie wykonanymi elementom oraz uszczelniającemu o-ringowi. W przypadku jego uszkodzenia w zestawie znajduje się dodatkowa uszczelka. Speras E2R to smukła, konkretna latarka ze zintegrowaną obudową, która ma za zadanie chronić źródło światła, jakim jest dioda LED LUMINUS.

Taktyczna latarka Speras E2R i jej parametry

Ta taktyczna latarka LED Speras E2R to model polecany w szczególności dla żołnierzy, policjantów i służb ratowniczych. Zawdzięcza to swoim wymiarom, tj. 120,5 x 28,5 mm. Średnica tubusu to 27 mm, dzięki czemu wygodnie leży w dłoni, nawet w rękawicach. Przy takiej średnicy można było zastosować tylko jedną diodę, ale bardzo mocną. Strumień światła osiąga wartość 1500 lumenów. Latarka taktyczna, którą przedstawiamy zasilana jest poprzez akumulator 21700 o pojemności 5000 mAh. Alternatywnie można użyć 2 baterii CR123A. Ciekawostką jest, że akumulatorek można ładować przez podłączenie przewodu USB z komputera bezpośrednio do latarki przez port USB typu C. Mało, który producent może poszczycić się takimi akumulatorami, a w naszych latarkach masz je w zestawie!

Ustawienia latarki

Ustawienie 1 (na zewnątrz) funkcje:
a. Funkcjonalność jedną ręką do przełączania między trybami
b. Nadaje się do większości warunków rekreacyjnych na świeżym powietrzu ze względu na różne tryby (wysoki, średni, niski, ECO, stroboskop i SOS)
Ustawienie 2 (taktyczne) funkcje:
a. Łatwy do aktywacji stroboskop za jednym dotknięciem, stroboskop za jednym dotknięciem.
b. Ramka uderzeniowa może być wykorzystana jako zbijak do szkła lub bronić cię przed napastnikiem.
Ustawienie 3 (nieskończoność) funkcje:
a. Stopniowe zwiększanie/zmniejszanie strumienia świetlnego w celu uzyskania pożądanego oświetlenia obiektu/celu.

Tryby świecenia latarki

  Max Mid Low Eco Strobo SOS
Strumień światła - Ustawienie 1 1500 lumenów 400 lumenów 60 lumenów 10 lumenów 1500 lumenów 60 lumenów
Strumień światła - Ustawienie 2 1500 lumenów 400 lumenów - 10 lumenów 1500 lumenów 60 lumenów
Czas świecenia 2,6 godzin 6,25 godzin 50 godzin 500 godzin - -
Zasięg światła 267 metrów 156 metrów 54 metrów 23 metrów - -

Funkcje latarki LED Speras E2R

  • Specjalna konstrukcja elektroniki zapewniająca stabilne 1700 lumenów;
  • Przełącznik z pamięcią wybranego trybu pracy;
  • Smukły i bezpieczny chwyt;
  • Specjalna konstrukcja zapewniająca chłodzenie latarki;
  • System kontroli temperatury chroniący latarkę przed przegrzaniem;
  • Ochrona przed odwrotną polaryzacją;
  • Korpus z aluminium lotniczego o wysokiej wytrzymałości, precyzyjna obróbka CNC;
  • Akcesoria do ładowania akumulatora;
  • Akumulator ładowany przez kabelek mikro USB.
 
zezwolenie nie jest wymagane
gwarancja (m-cy) 60
źródło światła dioda LED LUMINUS
maksymalny czas działania (h) 500
maksymalny strumień światła (lm) 1500
maksymalny zasięg świecenia (m) 267
ilość trybów pracy 6
przełącznik trybów przełącznik tylny
rodzaj latarki ręczna
przeznaczenie outdoor, ratownictwo, survival, taktyczne
wodoodporność tak
rodzaj zasilania bateria
pasująca bateria 1 x 21700, 2 x CR123A
sposób ładowania szybkie ładowanie USB typu C
napięcie (V) 3-8,4
długość całkowita (mm) 120,5
średnica głowicy (mm) 26,1
średnica tubusa (mm) 25,4
materiał tubusa utwardzane aluminium lotnicze
kolor wykończenia czarny
obiektyw utwardzone ultra-przezroczyste szkło
powłoka antyrefleksyjna odporna na ścieranie powłoka AR
reflektor gładki
w zestawie adapter USB, kabel USB typu C, kabura, klips, o-ringi, smycz

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia

  3. (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres sklep@norica.pl). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (pobierz wzór), co znacznie przyśpieszy cały proces.

  4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

  5. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  6. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

  7. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  8. Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k., ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  9. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

  10. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  11. Prosimy także o przesłanie wraz z towarem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu.


REKLAMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI

  1. Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.

  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres sklep@norica.pl.

  3. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

  4. Sklep nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

  5. Prezentowane produkty to wyselekcjonowany sprzęt sprawdzonych producentów, którzy je starannie projektują i produkują. Towar jest testowany na różne sposoby. Producent gwarantuje skuteczne działanie i niezawodność w swojej klasie lub zgodnie z uzyskanymi certyfikatami. Jednak jeśli produkt będzie źle dopasowany nie wyklucza możliwości uszkodzeń ciała. Przed użyciem konieczne jest dopasowanie produktu do sytuacji i indywidualnych predyspozycji posiadacza. Właściwości ochronne i konstrukcyjne mogą ulec zmianie poprzez niewłaściwe użytkowanie lub złą konserwację produktu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszczerbki zdrowia wynikające ze złego dopasowania i użytkowania produktu.

  6. Prosimy o zwracanie produktów na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k.,  ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice, można skorzystać z formularza (pobierz wzór).


REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Sklep podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k., ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice, mailowo pod adresem sklep@norica.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.

  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

  5. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Realizacja i wysyłka zamówień odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Każda przesyłka jest ubezpieczona.

Koszty dostawy:

  • odbiór osobisty w salonie firmowym: 0 pln
  • paczkomat InPost: 12 pln
  • kurier GLS: 15 pln
  • kurier GLS pobranie: 25 pln
  • wysyłka zagraniczna jest NIEMOŻLIWA

 

Aż 95% przesyłek w obszarze Polski trafia do klientów następnego dnia po przekazaniu zamówienia kurierowi. Ze względów na satysfakcję naszych klientów nie wysyłamy przesyłek Pocztą Polską.

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię