Kod EAN: 6972551890826

Latarka Speras P10R V2

Towar chwilowo niedostępny.
639,00 
Udostępnij

Latarka Speras P10R V2

Latarka LED Speras P10R V2 (SPERAS P10R V2) to potężna latarka poszukiwawcza, która zapewnia niesamowitą jasność i wydajność. Z imponującym strumieniem świetlnym wynoszącym 10000 lumenów, ta latarka jest idealnym narzędziem dla ratowników, poszukiwaczy oraz osób, które potrzebują niezawodnego oświetlenia w trudnych warunkach. Wyposażona w port USB-C o mocy 5V/3A, umożliwia szybkie i wygodne ładowanie, co jest niezwykle przydatne w sytuacjach awaryjnych. Dzięki zaawansowanym technologiom i solidnej konstrukcji, Speras P10R V2 to niezawodne źródło światła, które sprosta nawet najbardziej wymagającym zadaniom w terenie.

Jak świeci Latarka LED Speras P10R V2?

Speras P10R V2 to smukła, konkretna latarka LED ze zintegrowaną obudową i stabilnym strumieniem światła i zasięgu 574 m oraz 7 trybów świecenia. W najmocniejszym trybie świecenia strumień światła ma aż 10 000 lumenów! Tak mocny strumień utrzymuje się przez ok. 70 sekund, a później spada do 1550 lumenów. Takie światło zapewniają 3 diody LED Luminus SFT70 umieszczone w szerokiej głowicy.

Maksymalny czas działania latarki to 36 godzin. Latarka zasilana jest 1 akumulatorem 21700 o pojemności 10000 mAh. Ciekawostką jest, że latarkę Speras ładuje się przez kabel USB typu C bezpośrednio z komputera. Mało, który producent może poszczycić się takimi akumulatorami, a w naszych latarkach masz je w zestawie! Dwa boczne przełączniki oprócz zmiany funkcji mają funkcję wyświetlania poziomu naładowania akumulatora:

  • światło zielone >70%
  • światło pomarańczowe 30-70%
  • światło czerwone <30%
  • migające światło czerwone <10%

Jak mocna jest Speras P10R V2?

Ta mocna latarka spełnia normy wodoszczelności IP68 co oznacza, że zastosowano ochronę przed skutkami ciągłego zanurzenia w wodzie na głębokość większą niż 1 metr. Wszystko dzięki oringowi, który uszczelnia latarkę oraz trwałej obudowie. Ta zaś jest karbowana, aby nie wypadła z ręki. Latarka ta może spaść z wysokości do 1,5m i nie ulegnie uszkodzeniom. 

Tryby świecenia latarki

  Turbo High Mid Low Eco Strobo SOS
Strumień światła 10000/1550 lumenów 3000/1550 lumenów 1500 lumenów 500 lumenów 100 lumenów 9000 lumenów 500 lumenów
Czas świecenia 70 sekund /
2 godz 15 min
10 min /
2 godz 30 min
3 godz 10 min 12 godzin 36 godzin - -
Zasięg światła 574 metrów 342 metrów 242 metrów 137 metrów 57 metrów 574 metrów 137 metrów

Funkcje latarki LED Speras P10R V2

  • Ultra-wydajna ręczna ładowalna latarka LED
  • Wbudowane 3 * diody LED LUMINUS SST70, żywotność ponad 50 000 godzin
  • Maksymalna wiązka światła 10000 lumenówm 574 metrów
  • Maksymalny czas pracy 36 godzin
  • Konstrukcja z podwójnym przełącznikiem do realizacji szybkiej zmiany trybu
  • Wielofunkcyjny przełącznik, który pozwala włączyć tryb tubo jednym kliknięciem
  • Wskaźnik poziomu naładowania w przełączniku i pamięć trybu
  • Obsługiwane ładowanie USB-C w 5V/3A i 5V/2A
  • Zawiera akumulator 7,4 V o pojemności 10000 mAh (zestaw 2 * 21700 baterii)
  • Odbłyśnik o nierównej powierzchni
  • Korpus ze stopu aluminium lotniczego w twardym anodowanym wykończeniu wojskowym III
  • Świetna latarka do poszukiwań, ratownictwa i działań na zewnątrz itp.
zezwolenie nie jest wymagane
gwarancja (m-cy) 60
źródło światła 3 x dioda LED Luminus SFT70
maksymalny czas działania (h) 36
maksymalny strumień światła (lm) 10000
maksymalny zasięg świecenia (m) 574
ilość trybów pracy 7
przełącznik trybów podwójny przełącznik boczny
rodzaj latarki ręczna
przeznaczenie myślistwo, outdoor, ratownictwo, survival, taktyczne
rodzaj zasilania akumulator
pasujące ogniwo 1 x 21700
sposób ładowania szybkie ładowanie USB typu C
napięcie (V) 6-8,4
długość całkowita (mm) 224
średnica głowicy (mm) 60
średnica tubusa (mm) 27
materiał wykonania latarki utwardzane aluminium lotnicze
wodoodporność tak
waga (g) 296
kolor wykończenia czarny
soczewka utwardzone ultra-przezroczyste szkło
powłoka antyrefleksyjna odporna na ścieranie powłoka AR
reflektor rozpraszający
w zestawie akumulator, kabel do ładowania, kabura, o-ringi, walizka

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia

  3. (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres sklep@norica.pl). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (pobierz wzór), co znacznie przyśpieszy cały proces.

  4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

  5. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  6. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

  7. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  8. Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k., ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  9. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

  10. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  11. Prosimy także o przesłanie wraz z towarem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu.


REKLAMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI

  1. Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.

  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres sklep@norica.pl.

  3. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

  4. Sklep nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

  5. Prezentowane produkty to wyselekcjonowany sprzęt sprawdzonych producentów, którzy je starannie projektują i produkują. Towar jest testowany na różne sposoby. Producent gwarantuje skuteczne działanie i niezawodność w swojej klasie lub zgodnie z uzyskanymi certyfikatami. Jednak jeśli produkt będzie źle dopasowany nie wyklucza możliwości uszkodzeń ciała. Przed użyciem konieczne jest dopasowanie produktu do sytuacji i indywidualnych predyspozycji posiadacza. Właściwości ochronne i konstrukcyjne mogą ulec zmianie poprzez niewłaściwe użytkowanie lub złą konserwację produktu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszczerbki zdrowia wynikające ze złego dopasowania i użytkowania produktu.

  6. Prosimy o zwracanie produktów na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k.,  ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice, można skorzystać z formularza (pobierz wzór).


REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Sklep podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k., ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice, mailowo pod adresem sklep@norica.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.

  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

  5. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Realizacja i wysyłka zamówień odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Każda przesyłka jest ubezpieczona.

Koszty dostawy:

  • odbiór osobisty w salonie firmowym: 0 pln
  • paczkomat InPost: 12 pln
  • kurier GLS: 15 pln
  • kurier GLS pobranie: 25 pln
  • wysyłka zagraniczna jest NIEMOŻLIWA

 

Aż 95% przesyłek w obszarze Polski trafia do klientów następnego dnia po przekazaniu zamówienia kurierowi. Ze względów na satysfakcję naszych klientów nie wysyłamy przesyłek Pocztą Polską.

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii

Oceny i recenzje produktu mogą być dodane wyłącznie przez osoby zalogowane. 

Po moderacji publikujemy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie. Odrzucamy wyłącznie te, które wprowadzają w błąd, np. kilka negatywnych opinii jednego produktu dodane przez tego samego użytkownika, zawierają treści reklamowe, zostały napisane za wynagrodzenie, zawierają linki do zewnętrznych stron internetowych; naruszają dobra osobiste lub zasady współżycia społecznego, są obraźliwe lub wzywają do stosowania przemocy, lub nienawiści, zawierają dane osobowe lub inne dane poufne, nie dotyczą produktu. Komentarze dodane przed 01.01.2023 nie podlegały moderacji. Ocena podawana w gwiazdkach (0-5) jest średnią wszystkich ocen.