Kod EAN: 6972551890109

Latarka Speras T2-70

wysyłka do 24 godzin
439,00 
Udostępnij

Latarka Speras T2-70

Latarka LED Speras T2-70 (SPERAS T2-70) - to wydajna latarka taktyczna wyposażona w diodę LED Cree XHP70. Jej maksymalna moc wynosi 3300 lm, a maksymalny zasięg wiązki to 280 m. Podwójny przełącznik ułatwia aktywację trybu turbo lub stroboskopu. Latarka zasilana jest jednym akumulatorkiem 18650 lub dwoma bateriami CR123A. Urządzenie świetnie sprawdzi się w wielu zastosowaniach, takich jak: myślistwo, ratownictwo, outdoor, surwiwal, a także wielu innych.

Wszystkie latarki Speras Led są produkowane zgodnie z normami ANSI (zakres wodoodporności i odporności na uderzenia). Przedsiębiorstwo stosuje ścisłe procedury kontroli jakości mające na celu dostarczenie klientowi najlepszego możliwego produktu spełniającego reklamowaną specyfikacje. Profesjonalne chińskie latarki sprawdzą się w wielu zastosowaniach, takich jak: wojsko, policja, organy ścigana, ratownictwo, myślistwo, survival czy edc. Wysoka wytrzymałość, nowoczesny design, trwałość oraz niezrównana jasność sprawiają, że Speras to strzał w dziesiątkę.

Najważniejsze cechy Speras T2-70:

  • Kompaktowa konstrukcja, doskonała funkcjonalność, moc 3300 lm i zasięg wiązki 280 m
  • Port micro USB służący do ładowania
  • Wielofunkcyjny podwójny przełącznik umożliwiający włączenie trybu turbo, stroboskop, a także zmiana trybu wyjściowego
  • Obsługuje szerokie napięcie 8,4 V i jest zasilany 1 * 18650 baterią lub 2 * bateriami CR123A.
  • Tryb ECO (10 lm), zapewniający komfortową wiązkę światła w nocy
  • System kontroli temperatury ITS (z wykrywaniem w czasie rzeczywistym) w celu zapewnienia stabilnej wydajności
  • Sprawdzanie stanu naładowania baterii po włączeniu i alert przy niskim poziomie energii
  • Funkcja ochrony przed nadmiernym rozładowaniem, która automatycznie obniża moc wyjściową, gdy moc jest niska, aby zapobiec nadmiernemu rozładowaniu akumulatora.
  • Ochrona przed odwrotną polaryzacją.
  • Korpus ze stopu aluminium o wysokiej wytrzymałości areospace z technologią CNC; Twarde anodowane wykończenie antyścierne Premium TYPE III zapewnia ekstremalną trwałość, lekkość i wytrzymałość.
zezwolenie nie jest wymagane
gwarancja (m-cy) 60
źródło światła dioda LED Cree XHP70
maksymalny czas działania (h) 100
maksymalny strumień światła (lm) 3300
maksymalny zasięg świecenia (m) 280
ilość trybów pracy 6
przełącznik trybów przełącznik boczny, przełącznik tylny
rodzaj latarki ręczna
przeznaczenie myślistwo, outdoor, ratownictwo, survival, taktyczne
rodzaj zasilania akumulator
pasujące ogniwo 1 x 18650
sposób ładowania szybkie ładowanie mikro USB
napięcie (V) 3-8,4
długość całkowita (mm) 151
średnica tubusa (mm) 25,4
materiał wykonania latarki utwardzane aluminium lotnicze
wodoodporność tak
waga (g) 192
kolor wykończenia czarny
soczewka utwardzone ultra-przezroczyste szkło
powłoka antyrefleksyjna odporna na ścieranie powłoka AR
reflektor rozpraszający
w zestawie akumulator, kabel do ładowania, kabura, o-ringi, smycz

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia

  3. (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres sklep@norica.pl). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (pobierz wzór), co znacznie przyśpieszy cały proces.

  4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

  5. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  6. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

  7. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  8. Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k., ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  9. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

  10. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  11. Prosimy także o przesłanie wraz z towarem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu.


REKLAMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI

  1. Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.

  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres sklep@norica.pl.

  3. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

  4. Sklep nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

  5. Prezentowane produkty to wyselekcjonowany sprzęt sprawdzonych producentów, którzy je starannie projektują i produkują. Towar jest testowany na różne sposoby. Producent gwarantuje skuteczne działanie i niezawodność w swojej klasie lub zgodnie z uzyskanymi certyfikatami. Jednak jeśli produkt będzie źle dopasowany nie wyklucza możliwości uszkodzeń ciała. Przed użyciem konieczne jest dopasowanie produktu do sytuacji i indywidualnych predyspozycji posiadacza. Właściwości ochronne i konstrukcyjne mogą ulec zmianie poprzez niewłaściwe użytkowanie lub złą konserwację produktu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszczerbki zdrowia wynikające ze złego dopasowania i użytkowania produktu.

  6. Prosimy o zwracanie produktów na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k.,  ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice, można skorzystać z formularza (pobierz wzór).


REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Sklep podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k., ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice, mailowo pod adresem sklep@norica.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.

  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

  5. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Realizacja i wysyłka zamówień odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Każda przesyłka jest ubezpieczona.

Koszty dostawy:

  • odbiór osobisty w salonie firmowym: 0 pln
  • paczkomat InPost: 12 pln
  • kurier GLS: 15 pln
  • kurier GLS pobranie: 25 pln
  • wysyłka zagraniczna jest NIEMOŻLIWA

 

Aż 95% przesyłek w obszarze Polski trafia do klientów następnego dnia po przekazaniu zamówienia kurierowi. Ze względów na satysfakcję naszych klientów nie wysyłamy przesyłek Pocztą Polską.

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii

Oceny i recenzje produktu mogą być dodane wyłącznie przez osoby zalogowane. 

Po moderacji publikujemy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie. Odrzucamy wyłącznie te, które wprowadzają w błąd, np. kilka negatywnych opinii jednego produktu dodane przez tego samego użytkownika, zawierają treści reklamowe, zostały napisane za wynagrodzenie, zawierają linki do zewnętrznych stron internetowych; naruszają dobra osobiste lub zasady współżycia społecznego, są obraźliwe lub wzywają do stosowania przemocy, lub nienawiści, zawierają dane osobowe lub inne dane poufne, nie dotyczą produktu. Komentarze dodane przed 01.01.2023 nie podlegały moderacji. Ocena podawana w gwiazdkach (0-5) jest średnią wszystkich ocen.