Kod EAN: 8414462500084

Luneta celownicza Norica 3-7x20

Towar chwilowo niedostępny.
139,00 
Udostępnij

Luneta celownicza Norica 3-7x20

Luneta celownicza Norica 3-7x20 (193.00.002) to przyrząd celowniczy, który ułatwia namierzanie celu na krótkich dystansach z regulowanym przybliżeniem. Ten model przeznaczony jest dla wiatrówek młodszych strzelców takich jak: Titan, Mod. 56, a także Shooter.

Sama konstrukcja lunety jest aluminiowa i posiada regulowane powiększenie 3-7x. Dzięki średnicy obiektywu 20 mm zachowano małą wagę przyrządu.

Do lunety dołączony w zestawie został montaż na szynę 11 mm, który solidnie mocuje lunetę do wiatrówki za pomocą imbusa.

Cechy produktu:

  • wielokrotnie powlekane soczewki
  • wstrząsoodporna
  • odporna na opady
  • odporna na parowanie
  • wypełniona azotem
gwarancja (m-cy) 12
powiększenie 3-7x
średnica obiektywu (mm) 20
średnica tubusa (mm) 25,4
długość całkowita (mm) 291
rodzaj krzyża lunety 4 plex
podświetlenie krzyża nie
regulacja krzyża tak
regulacja paralaksy nie
wypełnienie azotem tak
wodoodporność tak
materiał wykonania latarki aluminium
w zestawie klucz imbusowy, montaż

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia

  3. (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres sklep@norica.pl). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (pobierz wzór), co znacznie przyśpieszy cały proces.

  4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

  5. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  6. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

  7. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  8. Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k., ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  9. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

  10. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  11. Prosimy także o przesłanie wraz z towarem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu.


REKLAMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI

  1. Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.

  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres sklep@norica.pl.

  3. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

  4. Sklep nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

  5. Prezentowane produkty to wyselekcjonowany sprzęt sprawdzonych producentów, którzy je starannie projektują i produkują. Towar jest testowany na różne sposoby. Producent gwarantuje skuteczne działanie i niezawodność w swojej klasie lub zgodnie z uzyskanymi certyfikatami. Jednak jeśli produkt będzie źle dopasowany nie wyklucza możliwości uszkodzeń ciała. Przed użyciem konieczne jest dopasowanie produktu do sytuacji i indywidualnych predyspozycji posiadacza. Właściwości ochronne i konstrukcyjne mogą ulec zmianie poprzez niewłaściwe użytkowanie lub złą konserwację produktu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszczerbki zdrowia wynikające ze złego dopasowania i użytkowania produktu.

  6. Prosimy o zwracanie produktów na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k.,  ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice, można skorzystać z formularza (pobierz wzór).


REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Sklep podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k., ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice, mailowo pod adresem sklep@norica.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.

  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

  5. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Realizacja i wysyłka zamówień odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Każda przesyłka jest ubezpieczona.

Koszty dostawy:

  • odbiór osobisty w salonie firmowym: 0 pln
  • paczkomat InPost: 12 pln
  • kurier GLS: 15 pln
  • kurier GLS pobranie: 25 pln
  • wysyłka zagraniczna jest NIEMOŻLIWA

 

Aż 95% przesyłek w obszarze Polski trafia do klientów następnego dnia po przekazaniu zamówienia kurierowi. Ze względów na satysfakcję naszych klientów nie wysyłamy przesyłek Pocztą Polską.

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Produkty powiązane

Oceny i recenzje produktu mogą być dodane wyłącznie przez osoby zalogowane. 

Po moderacji publikujemy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie. Odrzucamy wyłącznie te, które wprowadzają w błąd, np. kilka negatywnych opinii jednego produktu dodane przez tego samego użytkownika, zawierają treści reklamowe, zostały napisane za wynagrodzenie, zawierają linki do zewnętrznych stron internetowych; naruszają dobra osobiste lub zasady współżycia społecznego, są obraźliwe lub wzywają do stosowania przemocy, lub nienawiści, zawierają dane osobowe lub inne dane poufne, nie dotyczą produktu. Komentarze dodane przed 01.01.2023 nie podlegały moderacji. Ocena podawana w gwiazdkach (0-5) jest średnią wszystkich ocen.