Kod EAN: 3664245101327

wiatrówka pistolet Black Ops Langley Silencer 4,5mm

wysyłka do 24 godzin
349,00 
Udostępnij

wiatrówka pistolet Black Ops Langley Silencer 4,5mm

Wiatrówka Black Ops Langley Silencer 4,5 to pistolet wiatrówkowy zasilany metalową sprężyną. Ten jednostrzałowy pistolet miota ołowianym śrutem typu diabolo. Pistolet zainspirowany bazą Air Force Langley w Wirginii. Opracowujemy najpotężniejszą wiatrówkę na świecie! Szybki jak myśliwiec odrzutowy, poręczny jak F-35, potężny jak samolot bombowy. 

Langley Silcencer - dlaczego warto kupić?

Jednostrzałowy pistolet, który charakteryzuje się bardzo dużą prędkością początkową, do 267 m/s oraz nieprzeciętną celnością. Aby załadować ten pistolet należy przełamać lufę, podobnie jak to ma miejsce przy wiatrówkach długich. Lufa jest metalowa, ale pokryto ją dodatkową warstwą polimeru, aby chronić ją przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz wygięciem. Szkielet pistoletu jest metalowy, a na niego naniesiono metodą wtrysku polimer o dużej gęstości. Użyty polimer jest na tyle trwały, że wykonano z niego również demontowaną kolbę. Langley Silencer posiada tłumik dźwięku zamontowany na stałe, dzięki czemu stanowi przedłużenie lufy oraz zwiększa celność broni.

Dodatkowe zalety wiatrówki Langley

Do namierzania celu służą regulowane, otwarte przyrządy celownicze Tru-Glo. Światłowodowe przyrządy celownicze sprawdzą się doskonale przy słabych warunkach oświetleniowych. Mimo tego producent umieścił na grzbiecie szynę montażową w standardzie 21 mm. To właśnie tam można zamontować lunetę celowniczą. Cała konstrukcja jest bardzo przemyślana. Pistolet Langley zaprojektowano tak, aby był wygodny dla osób prawo- i leworęcznych podczas strzelania do tarcz papierowych.

Cechy:

  • Łamana lufa
  • Tłumik dźwięku zamontowany na lufie
  • Sprężyna tłokowa PSP™
  • Ergonomiczny i oburęczny uchwyt
  • Regulowane światłowodowe otwarte przyrządy celownicze
  • Szyna Picatinny do optyki
  • Korpus z polimeru o dużej gęstości
  • Bardzo wysokiej jakości części wewnętrzne
  • Regulowany spust

Sklep NORICA.PL jest OFICJALNYM DYSTRYBUTOREM marki Black Ops w Polsce i wiatrówka jest dostosowana do norm prawnych w Polsce, a jej energia to mniej niż 17 J i może być kupiona bez pozwolenia na broń.

zezwolenie nie jest wymagane
grupa użytkowników dorośli / zaawansowani
gwarancja (m-cy) 12
blow-back nie
kaliber (mm) 4,5
prędkość (m/s) 267
rodzaj śrutu diabolo
rodzaj lufy gładka
długość lufy (mm) 255
długość całkowita (mm) 444
rodzaj zasilania sprężyna
przyrządy celownicze muszka i szczerbinka regulowana tru-glo
szyna montażowa (mm) 22
szyna akcesoryjna (mm) nie
materiał body metal + polimer
materiał rękojeści polimer
kolor wykończenia czarny
bezpiecznik manualny
system spustowy regulowany
celność rekreacyjna
zasięg celnego strzału (m) 15
tryb strzelania jednostrzałowy
odrzut słaby
w zestawie tłumik

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia

  3. (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres sklep@norica.pl). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (pobierz wzór), co znacznie przyśpieszy cały proces.

  4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

  5. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  6. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

  7. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  8. Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k., ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  9. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

  10. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  11. Prosimy także o przesłanie wraz z towarem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu.


REKLAMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI

  1. Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.

  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres sklep@norica.pl.

  3. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

  4. Sklep nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

  5. Prezentowane produkty to wyselekcjonowany sprzęt sprawdzonych producentów, którzy je starannie projektują i produkują. Towar jest testowany na różne sposoby. Producent gwarantuje skuteczne działanie i niezawodność w swojej klasie lub zgodnie z uzyskanymi certyfikatami. Jednak jeśli produkt będzie źle dopasowany nie wyklucza możliwości uszkodzeń ciała. Przed użyciem konieczne jest dopasowanie produktu do sytuacji i indywidualnych predyspozycji posiadacza. Właściwości ochronne i konstrukcyjne mogą ulec zmianie poprzez niewłaściwe użytkowanie lub złą konserwację produktu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszczerbki zdrowia wynikające ze złego dopasowania i użytkowania produktu.

  6. Prosimy o zwracanie produktów na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k.,  ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice, można skorzystać z formularza (pobierz wzór).


REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Sklep podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k., ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice, mailowo pod adresem sklep@norica.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.

  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

  5. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Realizacja i wysyłka zamówień odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Każda przesyłka jest ubezpieczona.

Koszty dostawy:

  • odbiór osobisty w salonie firmowym: 0 pln
  • paczkomat InPost: 12 pln
  • kurier GLS: 15 pln
  • kurier GLS pobranie: 25 pln
  • wysyłka zagraniczna jest NIEMOŻLIWA

 

Aż 95% przesyłek w obszarze Polski trafia do klientów następnego dnia po przekazaniu zamówienia kurierowi. Ze względów na satysfakcję naszych klientów nie wysyłamy przesyłek Pocztą Polską.

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Produkty powiązane